Powered By Blogger

4 Mart 2008 Salı

ŞİİRLERİM

ÜLKEMDEKİ ŞEYTANLAR

Ülkem: Gözbebeğim.
Ülkem: Canım.
Ülkem: Cennetim.
Ülkem: Vatanım.
Gözbebeğimi oyuyorlar,
Canıma kastediyorlar,
Cennetimi karartıyorlar,
Vatanımı parçalıyorlar...
Gözbebeğimi oyanlar,
Canıma kastedenler,
Cennetimi karartanlar,
Vatanımı parçalayanlar,
Kahrolun!!! Kahrolun!!!
Vermeyiz gözbebeğimizi,
Vermeyiz can toprağımızı,
Vermeyiz cennetimizi,
Vermeyiz vatanımızı,
Gözler feda, canlar feda...
28.Temmuz.1997
Şanlıurfa
AMBARGO

Birileri diyor: "- Benim gibi düşüneceksin."
Birileri diyor:"- Benim gibi yaşayacaksın."
Gönüllere ambargo, beyinlere ambargo.
Farklı bir ses mi? Susturun!
Farklı bir fıtrat mı?Öldürün!
Gönüllere ambargo, beyinlere ambargo.
"Bir hayata çattık ki;"
"Hayata kurulmuş 'ambargo'
Ambargoda ambargo
Katmerli ambargo!
Ambargolar katmerli de olsa,
Ambargolar "çelik zırhlı duvar" da olsa,
Ambargolar "aşılmaz" da denilse,
Allah(c.c.) var, Rasul var, Seyda var...
28. Temmuz.1997
Şanlıurfa
BİLMİYORUM

Bildiğimi biliyorum,
Bilmediğimi bilmiyorum,
Ne bildim, ne bilmedim,
Bilmiyorum, bilmiyorum.
"Bilmiyorsan öğren!", diyorlar,
Ukalacasına...
Bilmiyorlar mı ki;
Hiçbirşey 'bilmiyorlar'
Bilen bilir, bilen bilir,
Bizi bilen bilir.
"Bilen"i bilen bilir.
"Bilmiyorsan öğren!", diyorlar,
Ukalacasına...
Bilmiyorlar mı ki;
Hiçbirşey 'bilmiyorlar"
28.Temmuz.1997
Şanlıurfa
ÇOCUK

Helal olsun şu çocuğa,
Helal olsun çocuklara,
Bizim çocuklara,
Bizim çocuklara.
Çepeçevre kuşatılmış,
Abluka altına alınmış,
Dillerine, gönüllerine,
Prangalar vurulmuş,
Bizim çocuklar.
Küfredilen: Bizim çocuklar!
Zulmedilen: Bizim çocuklar!
Katledilen: Bizim çocuklar!
Anadolu çocukları...
"Uyanık" tayfasının,
"İş bilir" tayfasının,
"Hoşgörüsüz" tayfasının,
Horladığı bizim çocuklar,
Anadolu çocukları...
28. Temmuz. 1997
Şanlıurfa
ANADOLU ÇOCUKLARI

Kaderiniz, kaderimdir,
Yolunuz, yolumdur,
Saf mı saf,
Anadolu çocukları...
Çileniz, çilemdir,
Mefkureniz, mefkuremdir,
Pak mı pak,
Anadolu çocukları...
Ne edelim, ne yapalım?
Ham iken pişelim.
Yoğuralım, yoğrulalım,
Çok mu çok,
Anadolu çocukları...
Zayi olmasın ümitler,
Zayi olmasın dilekler,
Zayi olmasın yürekler,
Mazlum mu mazlum,
Anadolu çocukları...
28.Temmuz.1997
Şanlıurfa
GERÇEKLER

"Güneş balçıkla sıvanamaz",
"Hakikat örtülemez",
Bilmeliyiz "Güneş"i,
Bilmeliyiz "Hakikati".
Bana "gerçekler"den de bahset beyim!
"Gerçekler"i de, "gerçekler"i de,
O bilinmeden nasıl varılır?
Gaye'ye...
"Gerçekler"i çarpıtanlardan 'nefret' ediyorum,
Hayatı "gerçeksiz" gösterenlerden 'nefret' ediyorum,
Bana "gerçekler"den de bahset beyim!
"Hayat gerçeği", "insan gerçeği",
Ve "yapılanma gerçeği..."
İnsanları zayıf taraflarından yakalayanlar,
İnsanların "gerçekler"i görmesini engelleyenler,
Nefret ediyorum sizlerden!
"Gerçekler"i,"gerçekler"i göre göre,
Gaye'ye, gaye'ye...
28.Temmuz.1997
Şanlıurfa

Hiç yorum yok: