Powered By Blogger

15 Temmuz 2008 Salı

19 SORU DA BEN "NAKŞO YAZAR"

19 SORU DA BEN
“NAKŞO YAZAR”


Soru1): En sevdiğiniz kelime?
Cevap1): Mefkûre…
Soru2): Nefret ettiğiniz kelime?
Cevap2): Kibir…
Soru3): Ne sizi heyecanlandırır?
Cevap3): Yazdığım yazıların beğenilmesi…
Soru4): Heyecanınızı ne öldürür?
Cevap4): Dünya telaşası..
Soru5): En sevdiğiniz ses nedir?
Cevap5): Kuş sesleri…
Soru6): Nefret ettiğiniz ses nedir?
Cevap6): Merkep sesleri…
Soru 7): Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
Cevap7): Sevmediğim meslekleri…
Soru8): Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?
Cevap8): Pratik zekamı geliştirecek her türlü yeteneği…
Soru9): Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?
Cevap9): Kendim olmak isterdim…
Soru10): Nerede yaşamak isterdiniz?
Cevap10): Payitahta…
Soru11): En önemli kusurunuz nedir?
Cevap11): Çok saf ve çok iyi niyetli olmam…
Soru12): Kahramanınız kim?
Cevap12): Seyyid Ahmed ARVASÎ(rh.a.)
Soru13): En çok kullandığınız küfür?
Cevap13): Amına ko….
Soru14): Şu an ki ruh hâliniz?
Cevap14): “Dingin”, sükûnetli….
Soru15): Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
Cevap15): “Kendine yapılmasını istemediğini, başkalarına da yapma…”
Soru16): Mutluluk rüyanız nedir?
Cevap16): Kâbussuz uyumak, uyanabilmek…
Soru17): Nasıl ölmek isterdiniz?
Cevap17): Gönlümün sevdiği kutlu mekânlarda ölmek isterdim.
Soru18): Sizce mutsuzluğun tanımı nedir?
Cevap18): Borçlu olmak…
Soru19): Öldüğünüzde cennete giderseniz Tanrı’nın kapıda size ne söylemesini istersiniz?
Cevap19): Artık ben “cennet”te olayım, “cennete gideyim de”, “tanrım” bana ne derse desin!!!
Not: Günlük “Taraf gazetesinin 20 Soru’sundan müphemle….”
15.07.2008
İsmet GÜLTEKİN
İsmet_gultekin@mynet.com/metgultekin@hotmail.com

Hiç yorum yok: