Powered By Blogger

15 Temmuz 2008 Salı

"ERGENEKON" KAVRAMININ KİRLETİLMESİNİ, "İSMET" İSMİMİM KİRLETİLMESİNİ KABUL EDEMİYORUM

“ERGENEKON HAVZA’SI”

“Aylardan Mayıs, günlerden Cuma”
Pırıl pırıl atmosfer…
Ellerim ceplerimde,
Yürüyorum…
“Ergenekon Havza’sı”nda…

Neredeyse her an hatırlıyorum;
Ali Osman Aga’yı…
Neredeyse her an hatırlıyorum;
Bayram Aga’yı…
Neredeyse her an hatırlıyorum;
“İstiklâl Harbi’nin Ergenekon’u”
“Havzalı Ülkücü Şehidlerimi…”

Önümde Bayram ÇONOĞLU,
Arkamda Bekir CON…
Sağımda Adnan YILMAZ,
Solumda Kemal ÖZLÜ
Ve
Feridun BAŞ…

“Aylardan Mayıs, Günlerden Cuma”
Pırıl pırıl atmosfer…
Ellerim ceplerimde,
Yürüyorum…
“Ergenekon Havza’sı”nda…

“Hocam!!!”diye seslenildiğinde,
İrkiliyorum…
Sanki beni vuracaklar gibi,
Geliyor aklıma…
Tak…Tak…Tak…

“Ergenekon Havza’sı”nda da ,
Sezinliyorum;
Bana,
Münhariflik yapıldığını…
Hangi diyar yapmamıştı ki;
O münhariflikleri?..

25 Mayıs 1919’un,
“İslâm Mücahidi” ATATÜRK’e de
“Karşı” gelenler…
ATATÜRK’ün kavramını kullanıyorlar;
“Yamuk”casına…
Münharifler…Münharifler…

“Aylardan Mayıs, Günlerden Cuma”
Pırıl pırıl atmosfer…
Ellerim ceplerimde,
Yürüyorum…
“Ergenekon Havza’sı”nda…

Ergenekon: Türk’ün zorlukları aşması!
Ergenekon: Türk’ün yapılamayanı yapması!
Ergenekon: Türk’ün ümitvâr kıvılcımları!
Ergenekon…Ergenekon…Ergenekon…

Nice kavramlarımızı,
Kirlettikleri gibi;
Nice hassasiyetlerimizi,
Yok etmek istedikleri gibi;
Kirli emelleri uğruna,
Kirlettiler tertemiz kavramı,
Ergenekon…Ergenekon…Ergenekon…

“Aylardan Mayıs, Günlerden Cuma”
Pırıl pırıl atmosfer…
Ellerim ceplerimde,
Yürüyorum…
“Ergenekon Havza’sı”nda…

Havza, 02. Mayıs.2008
İsmet GÜLTEKİN

Hiç yorum yok: